вівторок, 26 жовтня 2021 р.

Творимо, граємо, навчаємось.

 


Традиційною є класифікація видів конструювання за матеріалами, з яких виготовляються об'єкти. Найбільш розробленим і потенційно важ­ливим для розвитку дітей залишається конструювання з будівельного ма­теріалу та спеціальних конструкторів.


Завдяки багатофункціональності і водночас досить простим способам створення конструкцій будівельний матеріал починають використовува­ти у роботі з дітьми дуже рано (з двох років). Як зазначала З. Лиштван, жоден вид дитячої зображувальної діяльності не дає такої чіткості образу, як конструювання з будівельного матеріалу. Зображення в малюнку та ліпленні дається дитині нелегко. У процесі зведення споруди з будівель­ного матеріалу її думка спрямовується на процес конструювання предме­та з уже готових і правильних за формою частин, що перебувають одна з одною у певному співвідношенні. Створення предмета в цьому виді кон­струювання досягається з меншими труднощами.

У конструюванні з будівельного матеріалу (завдяки певній формі його деталей і можливості їх перекомпонувати) діти можуть вдосконалювати свої конструкції. Цей вид конструювання сприяє виникненню у дітей інте­ресу до техніки. Дошкільнята дістають певні відомості технічного харак­теру, ознайомлюються з найпростішими властивостями геометричних тіл; у них розвивається спостережливість.

Конструювання з будівельного матеріалу сприяє розвиткові мислення дітей. Визначення у процесі спостереження конструктивних особливос­тей споруд, відтворення за зразком будівель (на початковому етапі оволо­діння конструюванням з будівельного матеріалу) спонукає дитину по­рівнювати, аналізувати, синтезувати, встановлювати властивості і відмін­ності, привчає не задовольнятися випадковим розв'язанням конструктив­ного завдання, а знаходити більш доцільне.






.

Немає коментарів:

Дописати коментар

«Найкращий матусин оберіг»

   Мовленнєвий розвиток з елементами народознавства. Програмовий зміст: знайомити дітей з українськими народними оберегами: колисковими пісн...