Ми дружимо з театром
Розвиток культури – важлива складова особистого зростання дитини. Особливо важливими орієнтирами для педагога є показники розвитку дітей у дошкільному віці, які акцентуються на основних результатах навчально -виховної роботи протягом дошкільного дитинства. Такі якості успішно формуються в усіх видах театралізованої діяльності, різних формах музичного виховання – зокрема театралізованих дійствах Театралізована діяльність як процес розвитку творчих здібностей дитини є процесуальною. Найважливішим в дитячому творчому театрі є процес репетицій, процес творчого переживання і втілення, а не кінцевий результат. Оскільки саме в процесі роботи над образом відбувається розвиток особистості дитини, розвиваються символічне мислення, рухливий емоційний контроль.
Театралізована діяльність в дитячому садку дітлахам дуже подобається? Адже вони більшу частину часу люблять грати. Кожен малюк завжди бажає виконати свою місію. А як навчити його виконувати свою роль і діяти? Хто допоможе йому придбати життєвий досвід? Звичайно ж, театр і артисти.
Адже чим є театралізована діяльність в дитячому садку? Це чудовий спосіб естетично-емоційного виховання малюків, який дозволяє створювати досвід соціального досвіду поведінки за допомогою казок і літературних творів для дошкільного віку. Така література завжди відрізняється моральної спрямованістю (добротою, сміливістю, дружбою і так далі).
Яка ж мета театралізованої діяльності в дитячому саду? Вихователі прагнуть реалізовувати поставлені завдання через всі типи дитячої ініціативи, спрямовані на формування в малюків творчого початку і особистісних якостей.
Примітно, що заняття театральної практикою допомагають розвивати здібності та інтереси дітей. Взагалі вони позитивно впливають на загальний розвиток, виявляють допитливість, допомагають засвоювати свіжу інформацію і способи дії, активують прагнення до пізнання нового, розвивають асоціативне мислення.
У дітлахів розвивається кмітливість, уміння комбінування образів, інтуїція і винахідливість, здатність імпровізації. Театр і часті виступи перед глядачами на сцені реалізують творчі сили і духовні потреби малюків, розкріпачують і підвищують самооцінку.
На заняттях дитина постійно чергує функції виконавця і глядача. Це допомагає йому демонструвати перед товаришами свою позицію, вміння, фантазію і знання.
Існує така відома письменниця Антипина. Театралізована діяльність в дитячому садку - її улюблена тема. Вона написала книгу, що розкриває безліч питань в цій галузі. Фактично, це методичний посібник, призначений для педагогів освітніх дошкільних установ. Воно містить ігри та вправи, розвиваючі пластику і міміку, елементи логоритміки і артикуляційної гімнастики. У книзі також представлені розробки ігор, казок і свят.
Удосконалюємо навички володіння мовою жестів та імітаційних рухів. Вправляємо дітей у наслідуванні поз людей у різних ситуаціях. Вчимо передавати відповідними рухами дії людей, характерні професійні рухи музиканта, швачки, столяра, доярки, пташниці. Закріплюємо вміння інтонаційно передавати емоційний стан персонажів гри-драматизації, голосом відтворювати почуття радості, суму, прикрості, тривоги. Вчимо новим способам водіння ляльок (тіньового театру, театру ляльок з рухливими ніжками, театру п’яти пальців, театру бі-ба-бо). Допомагаємо дітям створювати ігрове середовище, виготовляти ляльки, деталі костюмів, декорацій. Бережно ставитись до дитячої творчості, розвивати вміння імпровізувати, підтримувати винахідливість, бажання щоразу по-новому розігрувати казки або інші твори за певним сюжетом




















Немає коментарів:
Дописати коментар