
Вчимося бути дорослими
Сюжетно-рольова гра
Особливе місце в житті дошкільнят займають ігри, які створюються самими дітьми. Це творчі або сюжетно-рольові ігри. Завдяки їм діти відтворюють все те, що вони бачать навколо себе, навчаються взаємодії та отримують чимало нових знань.
Сюжетно-рольова гра «Дитячий садок»Завдання гри – поглиблення уявлення дітей про працю дорослих в дитячому садку; формування вмінь для виконання ігрових ролей різних професій дитячого садка, вміння розгортати ігровий сюжет; розвиток комунікативно-мовних здібностей; виховання культури спілкування.
Сюжетно-рольова гра «Театр»Призначена для дітей старшого дошкільного віку.
Завдання гри – формування у дітей уміння застосовувати в грі отримані раніше знання про навколишнє життя, творчо розвивати сюжет гри; закріплення уявлення дітей про театр; виховання культури поведінки в громадських місцях; розвиток вміння дітей розігрувати спектакль за знайомою казкою «Кіт, півень і лисиця».
Завдання гри – формування вміння широко і творчо використовувати в грі отримані знання про економічні поняття; розвиток здатності спільно розгортати гру, погоджуючи власний ігровий задум з задумами однолітків; закріплення вміння співвідносити товар з певною кількістю грошей; розв’язувати прості задачі на віднімання і додавання в межах 10; формування взаємин співробітництва; виховування культури мовного спілкування.
Завдання гри – сприяння свідомому ставленню до дотримання правил рольової взаємодії, якісного виконання ролей; навчання дітей реалізовувати і розвивати сюжет гри, спираючись на раніше отримані знання; формування вміння співпрацювати і досягати взаєморозуміння.
Сюжетно-рольова гра «Водії»Завдання гри – ознайомлення дітей із професією водія; навчання встановленню взаємини у грі.
Сюжетно-рольова гра «Поліклініка»
Завдання гри – формування вміння творчо розвивати сюжет гри; виховування почуття поваги до професії лікаря; навчання дітей спілкуванню з однолітками та дорослими під час гри; застосування у грі знань про різні способи лікування, добір атрибутів та предметів-замінників; закріплення назви медичних інструментів.
Завдання гри – формування вміння творчо розвивати сюжет гри; виховування почуття поваги до професії лікаря; навчання дітей спілкуванню з однолітками та дорослими під час гри; застосування у грі знань про різні способи лікування, добір атрибутів та предметів-замінників; закріплення назви медичних інструментів.


















Немає коментарів:
Дописати коментар